Умови повернення/обміну товару
“Наш інтернет-магазин ставиться з повагою та турботою до своїх покупців. Якщо товар вас не задовільняє з якихось причин, ми завжди готові його обміняти або здійснити повернення коштів. Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», ви можете зробити повернення товару, який вам не підходить.
Терміни повернення і обміну
Вам надається можливість повернути товар, який ви замовили на нашому сайті, протягом повних 14 календарних днів від моменту його отримання.
Умови повернення, якщо товари прийшли в належній якості
Якщо причина повернення — особисті уподобання (наприклад, товар не сподобався), необхідно дотримуватись наступних умов при поверненні:
– товар не має бути у вжитку і без слідів використання: подряпин, сколів, потертостей або плям;
– товар повинен бути повністю укомплектований і мати фабричну упаковку;
– мають бути збережені всі ярлики та маркування заводу;
– товар в ідеальному вигляді і має всі свої споживчі властивості.
Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія має право відмовити в поверненні таких товарів, якщо вони входять до категорій з чинного Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія може здійснити повернення товару за свій рахунок тільки у випадку виявлення браку/дефекту придбаного товару.
У разі необхідності повернення товарів належної якості, покупцеві необхідно зателефонувати за номером +38930000000 і повідомити про намір повернути оплачений товар. Також необхідно повідомити № декларації відправленої посилки та № банківської карти для повернення коштів.
Дані для повернення:
Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +38935545389 і повідомте про намір повернути оплачений товар. Також необхідно повідомити № декларації відправленої посилки та № банківської карти для повернення коштів.
Адреса для повернення:
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка замовлення.
Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, то вартість доставки сплачуємо ми.
Строки повернення коштів за повернення товару:
Термін повернення грошей, при поверненні через відділення Нової Пошти складає 3 днів з моменту надходження товару на склад**
** За умови, що покупцем виконано всі умови повернення товару та додано всі документи.
Згідно Закону “”Про захист прав споживачів””, у випадку, якщо покупець хоче повернути/обміняти товар, який замовив і, при цьому товар відповідає заявленій якості та комплектації – він повинен сплатити всі витрати, пов’язані з пересиланням товару в обидві сторони.”
Якщо дефект товару було виявлено за межами складу служби кур’єрської доставки, його повернення здійснюється покупцем за власні кошти. Розмір вартості повернення розраховується в залежності від встановленого тарифу доставки компанією-перевізником. Або ж можна повернути товар власними силами замовника.
– То доставку і повернення клієнт оплачує самостійно.
– Якщо ж у товара виявлено заводський брак, і саме тому клієнт хоче його повернути — він не повинен оплачувати доставку.
Увага!!!
Якщо товар був доставлений під індивідуальне замовлення — він не підлягає обміну чи поверненню!
Кольори на моніторі можуть відрізнятися від реального кольору товару, тому це потрібно враховувати, здійснюючи замовлення.