Доставка за адресою кур’єрською службою «Нова Пошта»
Кур’єрська служба працює по всій території України.
Вартість доставки в залежності від ваги посилки:
– до 20 кг – 200 грн;
– від 20,0001 кг до 30 кг – 400 грн.
На обробку замовлення йде не більше 1-2 днів.
При оформленні замовлення до 14:00, його обробка буде здійснена в той же день.
Кур’єрська служба «Нової Пошти» доставляє посилки в термін від 1 до 3 днів.
Перед отриманням і оплатою замовлення, обов'язково потрібно перевірити його на відповідність та цілісність, здійснивши ретельний огляд.

Отримання замовлення у відділенні «Нової пошти»
Отримати посилку можна по всій території України.
На обробку замовлення йде не більше 1-2 днів.
При оформленні замовлення до 16:00, його обробка буде здійснена в той же день.
Вартість доставки в залежності від ваги посилки:
– до 20 кг – 150 грн;
– від 20,0001 кг до 30 кг – 300 грн.
Сервіси служби «Нової Пошти» забезпечують доставку посилки в термін від 1 до 3 днів.
Перед отриманням і оплатою замовлення, обов’язково потрібно перевірити його на відповідність та цілісність, здійснивши ретельний огляд.
Коли замовлення буде відправлене, ви отримаєте номер накладної. Відстежити посилку за накладною можна на сайті служби «Нова Пошта» https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/ або у мобільному додатку «Нова Пошта»

Увага!
У випадку, якщо посилка загубилася через провину поштової служби, передбачено такий порядок дій:
1. Зателефонуйте в контактний центр «Нової пошти» за телефоном 0-800-500-609 або зв’яжіться за допомогою електронної пошти info@novaposhta.ua. Зазначте інформацію щодо посилки: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші важливі подробиці.
2. Запросіть розшук вашої посилки. Можуть бути здійснені додаткові перевірки, щоб знайти посилку у своїй системі.
3. Відстежуйте оновлення з інформацією про результати пошуку та подальшого переміщення посилки через інструменти онлайн відстеження «Нової пошти» на офіційному сайті — https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
4. При виникненні додаткових питань або будь-яких проблем, ви можете звернутися до служби підтримки клієнтів «Нової пошти».
Номер телефону служби підтримки — 0-800-500-609.
Електронна пошта — info@novaposhta.ua.